sobota 29. prosince 2007

Vánoce


Vánoce veselý, ať už jsou v prdeli :-)
Utekly docela rychle, i když ty letošní byly velice v klidu. Možná to bude i tím, že jsem je celý strávil v práci :-) Na fotkách je malej průřez vánocema z jejich druhý strany. Letos jsem se poprvé v životě dostal na půlnoční mši (bizar), kde pán v podivnejch hadrech mluvil o koncentrácích, ale zapomněl nějak dodat, že církve rády spolupracovaly s fašistickýma režimama, a tím mají právě na těch koncentrácích svůj neodmyslitelnej podíl... Podíval jsem se taky na hřbitov a nakonec zamrznul (doslova) na zastávce rozjezdu v Obřanech. Za celý vánoce je taky smutná bilance tří mrtvejch - tentokrát žádný hnusný fotky - všichni uhořeli, je to smutný. Podíval jsem se taky na živej betlém do Rajhradu, což byl taky solidní bizar. Ať mi nikdo netrdí, že katolíci neberou drogy.


4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

fotka z kostela je luxusni, ze by ti v jeji realizaci pomohl sam buh? :-) mohl by ses na toto odvetvi zamerit, urcite by ti to slo. jo a fotka ze hrbitova se nezobrazuje

Anonymní řekl(a)...

Nechtělo by to tu trošku aktualizovat?

Anonymní řekl(a)...

Nojo dělám co můžu :-)

Anonymní řekl(a)...

...neděláš... :D Že by Vánoce byl poslední blbý den v životě rebelově? Šťastný člověk...