úterý 18. prosince 2007

Fakt blbej den



Měl ten pán, kterej se vracel večer domů z práce a cestu si krátil přes koleje. Chodil tudma asi pěkně dlouho a nikdy se nic nestalo, až teď. Buďto byl nalitej, nebo spoléhal na každodenní rutinu, nebo moc přemýšlel nad nákupem dárků nebo nevim... každopádně výsledek je chlap na kusy a blbej den pro hasiče, drážní inspekci a v důsledku i pro nás s (jun), kteří jsme tam museli sprintovat (doslova - fakt jsem běžel...). nakonec to stejně za moc nestálo, páč byla tma, nikam nás nepustili a já fotil 400kou bez teláku, takže je to slabota. Ale i kdyby nebyla, tak stejně nemůžeme dávat mrtvoly do novin, takže vlastně o nic nejde. Na fotkách je pán a detail nazval (pm) "pekařské zátiší", na kterým jsou rohlíky, cigára a urvaná noha. Dalo by se to dát na bilboard, že kouření škodí zdraví.
Jedna rodina bude mít blbej den - a blbý vánoce. Stejně jako rodina těch mrtvejch ze stejnýho dne z havárky u Vyškova. Potřeboval jsem se ten večer ožrat, ale měl jsem službu, tak to nešlo. Tohle je moje pátá mrtvola v pořadí, ale ještě jsem si nezvykl. Blbej den.

1 komentář:

matynka řekl(a)...

ani mi nemluv... něco jak dvě přejetý holčiny v karviné. sedmnáctiletý dvojčata. jedna sice přežila, ale kdovíjak.. a tu druhou jsem vážně nemusela vidět...