neděle 16. prosince 2007

kriminál





Vazební věznice Bohunice. Tak tady by asi nikdo skončit nechtěl. I když skončit - vězení není samozřejmě nic definitivního, ale posranej cejch se bude s člověkem táhnout celej život. Hodně lidí se tam dostane, ani neví jak. Stačí se chvilku nevěnovat řízení, nebo i nějaká haluz, kdy si zjebanej úřad splete jméno, nebo na vás "kamarádi" něco ušijou. Osobně dost pochybuju o "výchovné" funkci těhdle hnusnejch zařízení, který dělají s lidma přesnej opak toho, než říkají. Loni v tuhle dobu jsem se byl podívat v jiným vězení - v Oračově u Prahy, který mi přišlo jako ještě větší hukot, než vazební Bohunice, kde jsem byl před pár dny na reportáži s (jun). Byla tam teda větší pohoda, než jsem si představoval (jestli se dá vůbec spojit slovo pohoda a vězení). Borci v teploních se dívali na film, nebo vyráběli vánoční kravinky a vůbec vypadali v klidu. Přemýšlel jsem, co bych tam dělal já - asi bych konečně napsal knihu, nebo přišel na smysl života, huh. Na závěr jsme debatovali s bachařem, kterej uznal, že tahle práce je hrozná a proto odchází ze služby. Řekl nám, že přibral spoustu kilo, zlenivěl a zblbnul - výstižnější charakteristika bachařský profese snad nemůže být - navíc přímo od zdroje.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Luxusni fotky. Ostatne Otakar Vlk ani jiny neumi, ze? :-)

Anonymní řekl(a)...

Je možné ,aby byl můj pohřešovaný synovec ve vazební věznici Brno Bohunice a rodině nedal nikdo nic vědět?Rodina Kotlánova.
Jaroslav Kotlán 26.10.1070

Anonymní řekl(a)...

je to mozne.Nejen behem tzv.koluzni vazby se mnoho dopisu odeslanych presvezenskou sluzbu straci.Moje dopisy nedostavala advokatka,ani pribuzni a pratele.Omluvil sem se i poskozenym,a ti tez nic nedostali.Coz potvrdili u soudu.Celej OPAS a krajsky statni zastupce ktery tam vykonava dohled,se muzou jit zahrabat.