úterý 11. prosince 2007

Brnogirl čoveče

Tak mám za sebou další soutěž "krásy" (a zase jsem kua nic nevyhrál). tentokrát menší a míň okázalá šou, než nedávná celomoravská prezentace masa. Celou dobu mě trápilo osvětlení a moje 430EX se rozhodla stávkovat, resp. dělat sabotáže. Po chvilce domlouvání se však vzpamatovala, ale pak jsem zase čekal na teleobjektiv a obojí mě tak vykolejilo, že fotky nakonec za moc nestály. Dostal jsem sice maximální podoporu od (bar), ale definitivně me zklidnilo až několik panáků a luxusní bílý víno na rautu. Holky měly pěkný nohy, dementní kecy (největší blbka chce být dokonce novinářkou...) a rivalita z některých sálala hodně na dálku. Ocenit musím výstupy klauna Korčiana (na fotce). Dobře se bavil taky Igor Zehl (na fotce ve společnosti novopečené brnogirl a její matky)

1 komentář:

Ing. Stanislav Schwarz řekl(a)...

No to je uroven :-) Fotka zaostrena na vousatyho chlapa ..no toto....