neděle 2. prosince 2007

Miss



Každá holka prý chce být Miss. Já jich teda moc neznám, ale chápu, že moje okolí není reprezentativní vzorek společnosti. Na první podobnou předváděčku vypracovaných těl mě vzal tata, když mi bylo 13. Tahle akce z 31. listopadu byla sice "prestižnější", než Miss Roma, ale tenkrát v Hodoníně se mi teda líbilo víc, mělo to aspoň atmosféru. Chápu, že podobný akce mají svůj pevně danej účel, jen mi je líto holek, který tenhle nablýskanej a navoněnej svět pohltí a ony až pozdě zjistěj, že to celý je hnůj v pěkným lesklým obalu. Pozitivum večera je pro mě to, že jsme seděli vedle sebe s tatou, kterej byl evidentně rád, že fotíme stejnou akci - kvůli čemuž jsem tam vlastně šel...myslím že k sobě nacházíme skrze focení čím dál líp cestu, a to je super...

Žádné komentáře: