neděle 15. června 2008

Pohoda...


Po posledních dvou postech si myslím, že si zasloužíte něco, kde neteče ani krev z nosu a všechno je v klidu... Nemám rád popkulturu a už vůbec ne lidi, co ji tvoří (až na výjimky - ostatně můžeme debatovat, kde končí alternativa a začíná pop a naopak). Po celým rozlítaným dnu mě čekala ještě poslední večerní akce - Cibulková v Redutě. Společně se svým manželem a kolegou Etzlerem představovali hru Všechno jenom do putyk a ženským! která je sympatická už jen svým názvem. Krátká ukázka, kterou jsem měl možnost vidět pak napověděla, že to bude (byl) docela mazec a rád bych tu hru v jejich podání někdy viděl...

Potom, co jsem došel utahanej a otrávenej (už teda nevim z čeho) do Reduty mě přivítal tenhle divokej hereckej pár a ukázali mi, že svoje platy neberou nadarmo :-) tolik energie, kterou vložili jenom do zkoušky...neuvěřitelný. Na focení venku jsem je nemusel ani přemlouvat, protože mi to sami navrhli kvůli cigáru. Po nutných (nudných) fotkách před divadlem pak spontálně vylezli na kašnu uprostřed Zelňáku (za což -osu- nedávno dostal pokutu od a.c.a.b.ů :-) a hráli (si) dál. Bylo poznat, že je to fakt baví - tolik přirozený pohody, klidu a radosti jsem už dlouho neviděl. Opičky, vzájemný prudy a grimasy...měl jsem co dělat, abych udržel foťák, jak jsem se smál. Po přátelským rozloučení jsem odcházel po celým dni najednou plnej energie a neurčitý radosti, která mi pak zůstala ještě den. Všichni v redakci, kdo fotky viděli říkali, že nás to muselo fakt bavit a že to je znát.
Takže Vilmo i Miroslave - díky a respekt! :-)

Žádné komentáře: