úterý 10. června 2008

Bl -béé-béé-j den




Ke zvířatům jsem nikdy neměl moc hřejivej vztah, pokud zrovna nebyly na talíři, ale přece jen mě občas vytrhne z letargie, když jim někdo ubližuje. Tohle sice bylo ublížení rychlý a bezbolestný, ale stejně... Když se jeden farmář z Brna venkov šel podívat ráno na svoje stádo, který se v noci páslo za jeho domem, nevěřil svým očím. Všech šest oveček mělo kulku v hlavě. Ležely na zemi, zkrvavený s čistýma průstřelama. Záškodník byl dobrej střelec a rány šly na jisto. Buďto farmář někoho nasral, nebo si snajpr zkoušel novou zbraň. S -pm- jsme na místo přijeli až druhej den odpoledne. Borec vypadal, že se s náma vůbec bavit nebude, tak jsme půl hodiny počkali a -pm- svým osobitým stylem farmáře zlomil a on nám ukázal ovčín, ve kterým bylo vedle sebe šest mrtvolek. Říkal jsem si, že o nic přece nejde, na jatkách zabíjejí tisíce ovcí, ale tohle bylo něco jinýho, tohle byla chladnokrevná poprava. Je sice podivný mluvit o vraždě zvířete - vždycky jsem se tomuhle spojení smál, ale tohle vražda byla. Když jsme odjížděli, měl jsem sucho v krku...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ach...já mám ke zvířatům obrovsky úzký vztah a tohle mě kolikrát veme víc, než nějakej odprásknutej borec. Lidi jsou zlí, jsou zlí na sebe, tak ať, mají rozum a ...ale zvířatům se tohle nedělá,je mi zle..

Luca řekl(a)...

Nic proti zvířatům a ovcím, obvzlášť, ale docela toho člověk co je sejmul chápu. Mám za barákem dvacet ovcí a radšiš než v ohradě bych je viděla na grilu :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jirko,malej zlej anarchisto!tvá práce je zajímavá a tvoje úvahy taky,ale to byli vždycky :-)takže tě chci jen pozdravit a hodně dalších fotek.L z fašistickýho tábora