úterý 15. července 2008

Čtyřicítka


Nejde o moje narozky :-) po několikaměsíčním váhání jsem se rozhodl pořídit si canon 40D. Skoro profesionální zrcadlovka, nástupkyně 30D, krásnej kousek pro letní sluníčko i podzimní mračna :-) Jako na začátku každýho vztahu je všechno nový, takže ji pomalu osahávám (doslova) a hledám všechny taje a záhyby jejího výborně ergonomicky řešenýho těla. Dokonce jsme zažili už první krizi, kdy mi na soudu spadla z lavice na dlažbu. V tu chvíli se mi zastavilo srdce, ale nakonec jsme to oba přežili bez újmy. Zajímavý je i to, že stejnej foťák teď používá i tata. Po čtrnáctidenním intenzivním zkoušení jsem ji ale zase odložil do skříňky a v práci používám znova Marka III, kterej sice není můj, ale je to nejluxusnější stroj, co jsem kdy držel v ruce. Posvátná úcta před ním už sice zmizela, ale respekt pořád zůstává - přece jen je to pořád číslo 1 (ať si nikonáři říkají co chtějí).

2 komentáře:

Luca řekl(a)...

Dokážu si dokonale představit jak si ji užíváš :-)

Anonymní řekl(a)...

Hehe no myslim ze vlajkovou lod nikonu by sis uzival stejne.. :-)
Ale mas recht markus je vyvoneny borec..