pátek 18. dubna 2008

Ochutnávka s Johnem



Potom, co jsem na veletrhu Salima zastihl ve vtipných pózách Džordžína Parubsona, čekala mě další "celebrita", kterou byl kolega z N@vy Radek John. Ten se šmrncnul na veletrhu, aby se pořádně zbořil luxusním moravským vínem a něco k tomu řekl. Když jsem zalezl do rozsáhlýho stánku Znovínu, kde John trůnil, zjistil jsem, že budu muset celou dobu klečet před jeho stolem, což ale nebylo na škodu, protože z téhle pozice se dala udělat asi nejlepší fotka. Na všech podobných akcích fotím lidi přes skleničky, a tantokrát si myslím, že se to docela vydařilo. Problém byl v tom, že to byl můj desátej den v kuse v práci, a tak jsem to s ochutnáváním trochu přehnal, abych zabil stres...
Každopádně daleko příjemnější bylo to, že jsem zhruba po roce viděl mladýho Meldu, kterej se mi chlubil, že byl druhej na nějaký velký kuchařský soutěži a celou dobu bájil o žrádle, prokládaje to tisícem bizar historek, při kterejch jsem se jako vždycky válel smíchy.
Dát po návratu do redakce dohromady fotku na jedničku mi trvalo o něco dýl než jindy, ale nakonec vše dopadlo v klidu...
A ta Pálava byla fakt úžasná.

Žádné komentáře: