čtvrtek 28. února 2008

Na plese


To byl zas večírek čoveče... Nebudu to moc rozpitvávat, protě jsem během jednoho večera absolvoval ples KDO - CO? a ČSSR neboli parlamentních stran Lidové a SocDemokratické. Na plese lidovců jsem potkal jen kožený tváře lidí, co mají být několik let po smrti, ve vzduchu bylo cítit pokrytectví, strach a nevraživost. Na plese SocDem byla o něco lehčí atmosféra, ale to bylo možná aktuálníma preferencema. Obojí propojovala postava Švejnara, kterej se šmrncnul na obou plesech, aby ještě na poslední chvíli zvládnul nabrat nějaký hlasy "volitelů" (jak se pěkně ty vyžírky nazývají). Jediný pozitivum obou plesů byla společnost Otty a Toma (KDO - CO?) a -hrd- (ČSSR), která pěkně zpívala na cimbálovku. Potěšilo mě, jak byli politici nervní, když viděli, že v místěch, kde se rozhodujou věci a dohadujou kšefty se pohybuje podivnej člověk s teleobjektivem.. :-)
Abysme však nebyli pozadu, tak jsme se raději opili a v klidu se bavili... V tombole jsem tentokrát nic nevyhrál, ale překvapila mě nová mluvčí primátora (jeho ségra), když za mnou došla a začala řešit nějakou věc. Bakuninžel jsem jí moc nerozumněl, protože opakovala dokola slovo "fototermín" a sousloví "pan profesor" takže jsem z toho vyrozumněl, že po celovečerním focení Švejnara mi domluví, aby mi zapózoval, ale spíš tím myslela, abysme už vypadli. Má se
pani ještě co učit. (Jako bonus vyšel článek o jejím angažmá na radnici). Příjemnej večer byl zakončenej požárem ve Francouzské ulici, kam jsme se s -hrd- vydali pěšo a pokecali chvilku s veselýma hasičema, kteří byli velice v pohodě.
Následně jsem strávil v redakci zbytek noci asi do čtyř do rána. Výsledek plesů je fotka v Šípu (ach), kterej si to vytáhl z deníkový fotobanky. Akorát se článek týkal možný rakoviny Švejnarovy polovičky. Bulvár je hnus. všichni lidi, co čtou bulvár by se nad sebou měli zamyslet. Kurevsky.
navíc v Šípu neuměj upravovat fotky...můžete porovnat.

http://www.deniksip.cz/zpravy/svejnarova_katherine20080206.html

Žádné komentáře: