středa 30. ledna 2008

Blbej den na Celju


Měli borci, do jejichž fiata nabořil autobus náhradní dopravy. Docela banální nehoda bez zranění, nebýt dvou situací. Tou první je pochopitelně fotka, ze který mám radost, protože nasranej arab - řidič kope do svýho auta a pěkně u toho řve a druhá se týká mě.

Po akci mě měl nabrat zbyňál, abysme jeli na rozhovor do Vaňkovky. Zhruba ve stejnou dobu, kdy jsem ho čekal, zastavila vedle mě u chodníku mazda (nebo toyota nebocotomá), stejný barvy, jak má -zby-. Ještě s foťákem v ruce jsem naskočil na přední sedadlo, začal si prohlížet fotky a zamumlal "můžem jet voe". Pak až jsem se podíval na řidiče, jenže místo Zbyňála tam seděl mladej cikán a vytřeštěně se na mě díval a řiká: " pane, jste zdravej?" Tož to jen tak, jaký věci se dějou - dokonce i bez vlivu legálních či nelegálních drog...

Žádné komentáře: