pátek 14. března 2008

Výčepák


Výčepní šotek. Letos jsem se poprvé účastnil týhle podivný soutěže a musím uznat, že to má něco do sebe - je to legrace. V rámci regulérní soutěže hospodských, se přifaří i skupinka novinářů čepujících o cenu výčepního šotka. Zavzpomínal jsem na starý časy za barem v galerce a opřel se do toho (do krýglu). Moc jsem nepochopil princip (a smysl vůbec) soutěže, ale to mi nezabránilo v tom, abych se umístil na skvělém bramborovém místě! :-) Legrační na tom bylo, že tata byl pátej, takže jsme byli umístěním vedle sebe. Domů jsem si odnesl spoustu věcí - no domů - odnesl jsem je do redakce, kde jsem skoro všechno rozdal. To jsem hodnej, co? :-)
Jo a potěšilo mě, že tata nosí na akce mikinu s bizar foto - motivem, kterou jsem mu dal k vánocům. Buďto se mu fakt líbí, nebo nemá co na sebe, každopádně paráda.

Žádné komentáře: